FMB LINEN Stability Control SUPER MUD 33

Nový produkt

FMB - François Marie Boyaux (Boyaux=galuska) - je firma vzniklá v roce 2005 jenž neustále vyrábí své galusky a pláště RUČNĚ v prvotřídní kvalitě odpovídající požadavkům a nárokům závodníků a náročných amatérů!!

NOVÁ GENERACE GALUSEK S KOMPLETNĚ PŘEPRACOVANÝM TĚLEM GALUSKY!

Více informací

2 550 Kč s DPH

Více informací

Dostupnost: 0 ks - na dotaz (čeká se na dodání od výrobce)

FMB - François Marie Boyaux (Boyaux=galuska) - je malá firma vzniklá v roce 2005 jenž neustále vyrábí své galusky a pláště RUČNĚ v prvotřídní kvalitě odpovídající požadavkům a nárokům závodníků a náročných amatérů!!

NOVÁ GENERACE GALUSEK S KOMPLETNĚ PŘEPRACOVANÝM TĚLEM GALUSKY!

FMB nejnovější tělo galusky z kombinace bavlna:len - 50:50% tkané z dlouhých vláken pro ještě větší citlivost, nižší tlak, vetší odolnost a rychlost. Vzorek se speciální samočistící schopností určený do blátivé počasí. Excelentní impregnovaná tuba bez nutnosti následného ošetření!  

-Maximálně odolná galuska proti nečistotám!

-SKVĚLÉ VEDENÍ na mokrém podmáčeném a bahnitém povrchu!

-VYNIKAJÍCÍ SAMOČISTÍCÍ schopnost

- běhoun vyvinut ve spolupráci s Katie Compton!

  • Šířka: 33  
  • Duše: latex
  • Rozměr: 700c / 28 "
  • Barva: černá  krémovými boky 
  • Materiál: běhoun GUMA-černá, FMB impregnovaná kostra (nepotřebuje údržbu)
  • Hmotnost: 485 g (šíře 33,ruční výroba, váha se může měnit)

Zvláštností FMB galusek je klasická metoda výroby, kostru tvoří tkanina na níž je nalepen gumový běhoun a následně je galuska sešita. Tato tkanina zajišťuje  vysokou flexibilitu. Bočnice u FMB jsou impregnované, sice impregnace nepatrně zvyšuje hmotnost, ale tkanina je méně náchylná  na vlhkost, nečistoty  a podstatně zvyšuje životnost pneumatiky, při zachování velké citlivosti boční stěny. Výsledkem je kostra galusky, která ve spojení se vzorkem běhounu nabízí výbornou trakci, zrychlení na špičkové úrovni, skvělé boční držení a v neposlední řadě dostatek pohodlí.

K výrobě svých galusek se používá:

- „Len+bavlna 50:50“ Ve spolupráci Line Burquier jsme vyvinuli využití lněného vlákna. Testování probíhalo  na největších cyklokrosových závody po celém světě již  dva roky.

 Je to ideální pneumatika na velmi dlouhé vzdálenosti. Lněné vlákno  je mechanicky odolnější než bavlna a pružnost je ekvivalentní. Na vnější stranu pláště používáme nitě z lněných vláken, abychom využili její lepší odolnost proti oděru výsledkem je větší ochrana bočnice pneumatik.

 Svou roli také hrála EKOLOGIE- s využitím 50% lněného závitu. Používání plátna přispívá k udržitelnému zemědělství, protože jeho pěstování znečištění dusičnany. Nevyžaduje zavlažování a velmi dobře se přizpůsobí růstu s malým nebo žádným použitím pesticidů. Pro srovnání bavlna pěstování vyžaduje roční zavlažování 5 000 m3 na hektar a nejméně pětkrát více vstupů (hnojiva a pesticidy).

PRS Protect Rim System - ochrana proti prodření pláště v oblasi patky, napomáhá lepšímu usazení pláště v ráfku.

- „GRIP +“ je označení pro směs černého běhounu , jenž nesou všechny pláště a galusky. Daná směs, jejíž vývoj trval několik let a je neustále zdokonalována, jejíž nejsilnější stránkou maximální přenos výkonu spolu s vynikající přilnavosti na suchu i za mokra.
- „ZYLON“ textilní vlákno s chemickým složením poly-fenylen-benzobisoxazol, zkráceně PBO. Je ve formě velmi lehké tkaniny s mimořádně vysokou pevností .Proužek Zylonu je umístěn mezi kostrou pláště a běhounem, cílem je maximální ochrana před defektem.
- Voděodolný potěr bočnice s dlouhou životností.