Více informací
Nové ráfky DUKE Baccara SLR2 jsou nejnovější evolucí základní řady 3K Baccara. Nyní jsou k dispozici ve 4 výškách: 36, 42, 48 a 56 mm a pro kotoučové nebo ráfkové brzdy. A navíc symetrický nebo asymetrický profil. U této nové generace se pracovalo na 3 bodech: hmotnost, pohodlí a aerodynamika. Díky technologii SLR2 jsme snížili hmotnost o 45g, a to díky použití vysokomodulových vláken a novému procesu lisování v utěsněném pouzdře s pryskyřicemi nové generace. Tento proces také umožňuje lepší filtraci vibrací generovaných velikostí částic bitumenu. Komfort se zlepšuje. Vnitřní šířka mezi háčky se zvětšila na 21 mm . To dává pneumatikám větší objem a tím zlepšuje výkon, pohodlí a přilnavost v zatáčkách. Široký ráfek také znamená možnost použít lehčí pláště při zachování pohodlí, měkkosti a přilnavosti, kterou poskytuje větší objem vzduchu. Doporučené šířky pneumatik jsou 25 mm a 28 mm, bezdušové nebo s duší. Profil ráfku byl přepracován, aby se zlepšila jeho aerodynamika a stabilita za všech větrných podmínek. Vnější šířka je zvětšena na 27,6 mm a má nový profil . Tím se snižuje aerodynamický odpor a tím se zvyšuje jeho rychlost. Kola jsou také méně citlivá na boční vítr a řízení přesnější, cyklista se cítí jistější.
Technologie:
- VFP (Varnish Free Process) - Od roku 2021 těží karbonové ráfky z jedinečné povrchové úpravy: nesrovnatelný lesk a odlesky díky novému procesu zvanému VFP - bez laku. Bez laku je ráfek také na povrchu tvrdší a odolnější proti poškrábání.
- SLS2 (Super light series 2) - Řada SLS2 silniční a štěrková kola je o 15 % lehčí a odolnější než původní verze SLS díky zcela novému rozložení tkaniny a nové pryskyřici, které nejenže umožňují zachování stejné boční tuhosti, ale také a především výrazně zvyšuje komfort, pohlcuje vibrace a zvyšuje výkon ráfku. SLS2 se vždy vyrábí v uzavřené atmosféře a nevyžaduje žádnou následující „retuš“, když vychází z formy. Žádné opravy a nebo lakování.
- AntiBurp - Díky tomuto profilu ráfku je patka pneumatiky držena na místě při všech nízkých tlacích a při jakémkoli zatížení, takže nehrozí, že patka sklouzne z ráfku nebo ztratí tlak ani při prudkém zatáčení. Dvě hrany zabraňují vodorovnému klouzání patek pneumatiky směrem dovnitř ráfku. I po defektu zůstává pneumatika na ráfku. Bočnice ráfku jsou zesílené, aby se zabránilo proříznutí pneumatik při nárazech.
- Tubeless - ráfky jsou kompatibilní s Tubeless (UST, Tubeless Ready a Notubes) vyžadují pouze pásku do ráfku, nejlépe naší výroby Duke a ventilek připravený k použití bezdušových plášťů. Lze je ovšem použít i v klasickém hákovém verzi – plášť a duše.
- Ultimate Comfort - Maximální pohodlí, díky nejnovějším inovacím a našemu výzkumu kompozitního materiálu jsme byli schopni vyvinout jedinečný proces, který maximalizuje poddajnost a absorbuje vibrace. Výsledkem je ultra dynamický ráfek, který filtruje nedokonalosti terénu a oceníte za každých situacích a v každém terénu, bez ohledu na ujetou vzdálenost.
- Offset, nesymetrický ráfek - Odsazení ráfku od středu zvyšuje boční tuhost a stabilitu kola bez zvýšení hmotnosti. Otvory v ráfku pro dráty jsou mimo střed, což zlepšuje úhly paprsků. Lepším vyvážením napětí mezi dvěma stranami paprsků se zvyšuje odolnost kola.
- Šířka - Širší ráfek poskytuje větší komfort pro stejný průřez pneumatiky, díky většímu objemu vzduchu v pneumatice. Není třeba tolik nafukovat! Větší objem také zvyšuje výkon a přilnavost. Stabilita kola v zatáčkách je také zlepšena: širší vnitřní šířka snižuje odvalování pneumatiky pod ráfkem při bočním zatížení. Použití širokého ráfku zlepšuje pohodlí a kontrolu.
TECHNICKÁ CHARAKTERISTIKA
- Materiál: karbon, saténový povrch UD
- Použití: silniční, silniční E-bike, dráha, triathlon
- Velikost: 28 ''
- ERD: 531,5 mm
- Typ pneumatiky: duše/bezdušové
- Profil ráfku : 56 mm
- Šířka vnitřního ráfku : 21 mm
- Počet děr: 24, 28 děr
- Maximální tlak: 7,5 baru pro plášť šíře 28
- Hmotnost : 420 g
Limit váhy jezdce je 95kg!
Dostupnost: vždy se snažím mít "něco" skladem, pokud není tak je zboží dodáno cca během týdne až dvou přímo od výrobce.