Nový produkt
Všechny produkty řady Alpha jsou technologicky nejvyspělejší a splňují nejvyšší nároky na závodní materiál, jež může cyklista mít. "Kosmický" materiál použitý na výrobu je karbon UHM-T1.100 a Zylonu . Rám je každému jezdci stavěn na míru, dle jeho individuálních potřeb.
Všechny rámy, komponenty od WR Compositi nesou hrdě nápis "HAND MADE ITALY!"
Skladem
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
WR Compositi rámová sada ASCARI DISC 1K Alpha
Všechny produkty řady Alpha jsou technologicky nejvyspělejší a splňují nejvyšší nároky na závodní materiál, jež může cyklista mít. "Kosmický" materiál použitý na výrobu je karbon UHM-T1.100 a Zylonu . Rám je každému jezdci stavěn na míru, dle jeho individuálních potřeb.
Všechny rámy, komponenty od WR Compositi nesou hrdě nápis "HAND MADE ITALY!"
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Všechny rámy, komponenty od WR Compositi nesou hrdě nápis "HAND MADE ITALY!"
Nový WR Composites ASCARI je extrémně lehký karbonový rám, navržen pro závodníky a sportovní výkonostní jezdce, jenž požadují vysoký výkon spolu s vysokou torzní tuhostí, a je zcela a výlučně vyráběn na míru a dle osobních požadavků. Jedná se o jeden z nejnáročnějších projektů společnosti. V rámu se úročí více než 30 let zkušeností, které WR Compositi získalo v oblasti kompozitních materiálů, jak z konstrukce tak z výroby rámů a komponentů.
Konstrukce rámu je výhradně na objednávku, poskytuje vysokou možnost personalizace. Realizace rámu Ascari začíná volbou/designem každé jednotlivé trubky, která tvoří rám. Změnou, umístěním a orientací jednotlivých uhlíkových vláken/vrstev uvnitř každé formy lze získat trubky, které při stejné tloušťce a průměru, budou mít různé mechanické vlastnosti. Účelem je, aby byly splněny požadavky na nejnáročnější užití cyklisty. Jedná se tedy o výrobek vyrobený tak, aby odpovídala antropometrický charakteristikám cyklisty, ale také se zohledňuje výkon jezdce a jeho požadavky. Takto vyrobený a přizpůsobený rám je naprosto exkluzivní artefakt, který díky svému individuálnímu provedení nemá ve své kategorii obdoby.
Průměrná hmotnost rámu Ascari (cca odpovídající velikosti S) je méně než 750g, což je výsledek získaný díky pečlivému využití vlastností uhlíkových vláken UHM T1.100 spolu se Zylonem a díky stavebním postupům, rám je dotažen do posledního detailu a vyráběn výhradně v Itálii, od návrhu až po dokončení.
Integrované hlavové složení (1 "½ - 1" -⅛) a vidlice FK8 Alpha je vyráběna společně s rámem a přizpůsobena vlastnostem rámu -celek pak zaručuje stabilitu při vysoké rychlosti, přesnost vedení jak v sedle - tak ze sedla, stejně jako homogenní absorpce nerovností terénu, které mohou komplikovat kontrolu nad řízením v těchto obtížných situacích.
Průchod kabelů je kompletně vnitřkem rámu a umožňuje montáž elektronických nebo mechanických sad. Zadní padky jsou také vyrobeny z uhlíkových vláken T1.100, ale kontaktní plochy s nábojem zadního kola jsou z hliníku, v případě potřeby vyměnitelné.
Charakteristika rámu ASCARI říká, že je obzvláště vhodný pro profesionální, intenzivní závodní užití.
Rozměry, geometrie a chování rámu -všechny tyto hodnoty jsou upravitelné a může se přizpůsobit jakékoliv potřebě na využití.
Vzhledem k náročnosti výroby rámu trvá dodání/výroba zhruba 1-2 měsíce dle výrobce.
Užití: Road racing
Materiál rámu - tak tohle je kapitola sama pro sebe:
Vedení: vedení kabelů uvnitř rámu, Kompletně! Nutno tomu přizpůsobit představec a řídítka (DEDAelementi , FSA...)
Vidlice: WR FK8 Alpha T1100 (320g)
Brzdy: DISC přední 160 mm / zadní 140 mm
Upnutí: 12 mm osy - 100mm přední a 142 mm zadní (součástí rámové sady)
Hlavové složení: Integrované – 1”+1/2 - 1”+1/2
Středové složení: Press-fit 86,5/BB30/Press-fit 30
Řazení: mechanické/elektrické
Vedení kabeláže: FULL Interní
Průchodnost pláště: 28
Objímka přesmykače: součástí rámové sady
Sedlovka: AERO
Barevné provedení: individuální na zakázku a nebo katalog se standardní barevnou verzí možnost stáhnout zde!
Geometrie: Standardní velikosti a nebo na míru.
Rám se dodává v sadě: rám (včetně objímek a os) + vidlice + hlavové složení + objímka na přesmyk.