CHAPTER2 RIRA (modro/černá)

Nový produkt

Skloubení designu s maximálním  výkonem  - závodní rám s atestem UCI. S průchodností  pneumatiky až 32 mm.

Více informací

Free delivery !

87 500 Kč s DPH

Více informací

CHAPTER2- rodinná firma založená v roce 2017 na Novém Zélandě  otcem Nielem Prydem  a synem Mikem Prydem. Niel vybudoval impérium ve světě vodních sportů a byl průkopníkem v průběhu 70-90. let. Má obrovské zkušenosti s vývojem sportovního vybavení napříč spektrem outdoorových sportů. Mike – závodník, DH-MTB na národní úrovni a RoAD a MTB na elitní úrovni, a také architekt – jenž se podílel od začátku až do konce pro firmu Fostner+Partners na konstrukci mezinárodního letiště v Hongkongu. Od roku 2014 navrhl více než 14 rámů a získal mnohá  mezinárodní ocenění  za průmyslový design.

Ve světě, kde každé uvedení nového kola či rámu  doprovázejí maximalistická  tvrzení „nejrychlejší a nejtužší kolo na světě“ nebo „ušetří  X wattů při jízdě 40 km/h“ je snadné  zapomenout, že cyklistika je o smyslech, radosti z pohybu a  kráse utrpení v sedle…a hlavně k lásce k cyklistice.

RIRA je o „dotykové, pocitové“ stránce cyklistiky. Nízká  hmotnost a pečlivě nastavený poměr tuhosti k hmotnosti jsou důležité pro vlastnosti rámu, který nechá majitele/jezdce si vychutnat vlastnosti a specifikaci  toho nejlepšího v oblasti karbonu a to -  Toray T1100.

S konceptem rámu RIRA se Ch2 vrátili k prvotní filozofii a základům výroby rámu Chapter2 – kdy jde o pocit z jízdy na tom nejlepším-co je momentálně možné nabídnout, pocit vlastnění něčeho kvalitního a exkluzivního s jistotou, že tento produkt je TOP ve své třídě. Rám má skvělou propracovanou geometrii  a je zaměřen na rovnováhu, vyváženost a mrštnost, které vám jistě zvedne tep, a pokud by to nestačilo, má exkluzivní vzhled. Tento rám byl inspirován vynikajícím předchůdcem, a to rámem TOA – s novými materiály a designem vývoj nlze zastavit a tak RIRA nabízí to nejlepší co lze z obou kategorí získat.

RIRA používá standard středu T47 85,5 BB, který se rychle stává výchozím standardem pro maximální tuhost a servisovatelnost, a také nabízí mnoho možností použití středů a klik na trhu. Rám jenž při konstrukci počítal s aerodynamickým prouděním vzduchu má  standardní sedlovku průměru  27,2 mm, díky čemuž  můžete naprosto přesně doladit  posed na kole, ale také máte možnost výběru sedlovek od spousty výrobců a to ať už za účelem snížení váhy a nebo jen vzhledu.  A nebo si  můžete ponechat  sedlovku Ch2 TUMU s hmotností 219 g, aby rodina Ch2 byla kompletní!

Rámová sada RIRA je dodávána s patkou pro standard  Sram UDH a také na přímou montáží Shimano Direct Mount a je kompatibilní pouze s elektronickými sadami. Průchodnost plášťů je na vidlici až 34 mm a v zadní čísti maximálně 32mm široký plášť, což dostatečně zajišťuje hladkou, komfortní  a rychlou jízdu s dostatkem pohodlí.

Další vylepšení, jako je možné kombo MANA Bar ROAD5 nebo Gravel jsou  Quick-Fit distanční spacery (3x10mm a 3x5mm).

Specifikace:

  • Carbon : 100% vyrobeno v Japonsku od Toray T1100
  • Velikosti rámu: 6 velikostí -   XS, S, M, L a XL
  • Vidlice: celokarbonová ofset- vel. XS, S - 53mm  a velikost M, L, XL -43mm
  • Hmotnost rámu: 945 g pro velikost M +/- 3 %
  • Hmotnost vidlice: 395 g nekrácená +/- 3 %
  • Hmotnost sedlovky: 219 g +/- 3 % 
  • Sedlovka: standardně dodávána s offsetem 10mm, na vyžádání sedlovka s ofsetem 0 nebo 25mm ale pouze s "černou hlavou" 
  • Řídítka/Představec (MANA5 s příplatkem 13.000Kč): 330 g (100-427 mm) +/- 3 %
  • Hlavové složení: 1,5” integrovaný systém C2
  • Typ řazení: POUZE elektrické řazení
  • Elektronické řazení: kompatibilní s SHIMANO® Di2, SRAM® eTAP & Campagnolo® EPS
  • Typ baterie: kompatibilní s bateriemi Di2 SM-BTR-2 nebo BT-DN300 a EPS V3
  • Průchod pneumatik: přední vidlice 32 mm (dle ISO) & 34 mm praktické, zadek- 30 mm (dle ISO) & 32 mm praktické
  • Typ brzdy: POUZE diskové
  • Středové složení: Vnitřní T47, šířka domečku 86,5 mm
  • Převodníky: 2x MAX 54x40z, 1x MAX 42zubů
  • Osy: Flat Mount FR 12x100mm, RR 12x142mm, Sram UDH M12x1mm
  • Standard brzd: Flat Mount,  
  • Bezpečnostní standard: EN ISO 4210:2014
  • Akreditace UCI: ANO- schváleno UCI

Dodáváno: 

  • rám, vidlice, hlavové složení s expandérem, sedlovka, osy kol a Quit-Fit spacer (pro vstup bowdenů do rámu)
  • s příplatkem 13.000Kč lze k rámové sadě dodat kombo představce a řídítek CHAPTER2 MANA5 ROAD nebo MANA GRVL  s vnitřním vedení kabelů.

Velikosti: